وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد؛

اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی

«هاشمی» گفت: دولت سیزدهم برای ارتقای زیرساخت‌های ورزش کشور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی اهتمام جدی دارد.
کد خبر: ۶۷۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ - 04July 2024

اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در بازدید از سالن کشتی حسن یزدانی در جویبار اظهار داشت: دولت سیزدهم برای ارتقای زیرساخت‌های ورزش کشور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی اهتمام جدی دارد.

وی افزود: افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در کیاپی میاندورود از جمله جدیدترین طرح ورزشی نیمه‌تمام کشور بود که با سرمایه‌گذاری روز گذشته افتتاح شد.

وی افزود: «حسن یزدانی» این قهرمان ملی متعلق به همه ملت ایران است و سالن کشتی این پهلوان که یک ظرفیت برای منطقه است مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حمایت از قهرمانان ملی از وظیفه‌های دولت و وزارت ورزش و جوانان است، بیان کرد: در مازندران کشتی‌گیران نامی همانند «حسن یزدانی» و حتی در رشته‌های ورزشی دیگر همانند برادران عالمیان در تنیس روی میز حمایت خواهند شد.

هاشمی تصریح کرد: تصویب قانون حق رشد برای سرمربی سازنده در ورزش کشتی از جمله ضرورت‌های است که باید در جهت حمایت از مربیان سازنده تصویب شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یک مربی سازنده که برای یک کشتی گیر زحمت‌های زیادی کشیده است اگر آن کشتی‌گیر قراردای را با تیم‌های مختلف منعقد کند حق رشد باید برای آن سرمربی سازنده در نظر گرفته شود.

این مسئول تصریح کرد: مازندران و جویبار مهد کشتی جهان است و برای شناسایی استعداد‌های ناب کشتی در این منطقه باید تلاش و سرمایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها