با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

خوابگاه ورزشی شهدای ورزشکار چالوس افتتاح شد

«هاشمی» گفت: خوابگاه ورزشی شهدای ورزشکار چالوس با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان امروز با حضور «هاشمی» وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ - 04July 2024

خوابگاه ورزشی شهدای ورزشکار چالوس افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان امشب در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از خوابگاه شهدای ورزشکار چالوس با بیان اینکه این پروژه می‌تواند دستاورد‌های خوبی برای ورزش شهرستان چالوس داشته باشد، اظهار داشت: به این ترتیب زمانی که میزبانی اردو‌ها و مسابقات ملی در این شهر برپا می‌شود محیطی مناسب و درخور شأن، برای ورزشکاران فراهم است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دارای پیشرفت بالای ۷۰ درصد در دولت شهید رئیسی در اولویت و دستور کار قرار گرفت و همین اولویت‌ها به پروژه‌های ماده ۲۷ و خَیر ساز نیز تعلق گرفت.

هاشمی با بیان اینکه حضور و نقش خیرین در عرصه ورزشی به مانند مدرسه سازی بسیار مؤثر و کارساز است، ادامه داد: به همه خیرین هم اعلام کردیم که پروژه‌های نیمه تمام خود را تکمیل و به نام خودشان افتتاح کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوابگاه ورزشی شهدای ورزشکار چالوس هزار و چهارصد و بیست و نهمین پروژه افتتاح شده در دولت شهید رئیسی با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان بود.

وی خاطرنشان کرد: از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حفظ و نگهداری اماکن و ورزشگاه‌ها با رعایت ضوابط و مقررات قانونی استقبال می‌کنیم و این باعث می‌شود باری از دوش ادارات ورزش و جوانان که بودجه کمی دارند برداشته شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها