وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

اعزام کاروان ۴۰ نفره جمهوری اسلامی ایران به بازی‌های المپیک پاریس

«هاشمی» گفت: کمتر از ۲۰ روز دیگر، کاروان ۴۰ نفره جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ رشته به بازی‌های المپیک پاریس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ - 04July 2024

اعزام کاروان ۴۰ نفره جمهوری اسلامی ایران به بازی‌های المپیک پاریسبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان امروز در جمع خبرنگاران نوشهر اظهار داشت: کمتر از ۲۰ روز دیگر، کاروان ۴۰ نفره جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ رشته به بازی‌های المپیک پاریس اعزام می‌شوند.

وی از استان مازندران به عنوان مهد قهرمانان در اکثر رشته‌های ورزشی یاد کرد و افزود: به طوریکه ۲۰ درصد کاروان اعزامی به المپیک از این استان هستند و من از مسئولان این خطه قدردانی می‌کنم.

هاشمی ادامه داد: در راستای حمایت از قهرمانان در قالب آمایش سرزمینی کشور که تکلیف قانونی است، عدالت را با اجرای این طرح در مناطق مختلف درجهت پیشرفت ورزش اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: عدالت معنایش این است که اگر استانی در رشته‌ای مستعد است باید بهترین تخصیص‌ها، امکانات و تجهیزات برای آن رشته مهیا شود.

هاشمی تصریح کرد: توجه به هیأت‌های مستعد به لحاظ اعتبارات باید در بعد قهرمانان تأمین شود تا عدالت که یکی از یادگاری‌های دولت شهید رئیسی است در بخش ورزش اجرایی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون ۹۸ هزار فضای ورزشی در بخش‌های دولتی و غیر دولتی شناسایی شده تا پس از بررسی در اختیار ورزش قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار