فرمانده مرزبانی فراجا در مشهد؛

خون شهدا جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌کند

سردار گودرزی گفت: خون شهید مرزبانی شیخ‌هادی و سایر شهدا هدایت‌کننده جوانان و موجب هراس دشمن از جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲ - 05July 2024

خون شهدا جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا با همراهی سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت شهید مرزبان «امیرحسین شیخ‌هادی» که در حسینیه مکتب‌الزهرا (س) مشهد برگزار شد، شرکت کردند.

سردار گودرزی در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای مرزبانی بخصوص شهید شیخ‌هادی اظهار داشت: رشادت و شجاعت شهید مرزبان امیرحسین شیخ‌هادی که در راه دفاع از ناموس و صیانت از مرزهای ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمد، قابل ستایش است.

وی افزود: قطعاً این شهید که در دامان خانواده‌ای متدین و انقلابی پرورش یافته دارای خصوصیات اخلاقی متمایزی بوده که از سوی پروردگار برای شهادت انتخاب شده باشد.

عالی ترین مقام در مرزبانی فراجا در ادامه با اشاره به هراس دشمنان از جوانان این مرز و بوم گفت: دعای خیر مؤمنین و مردم کشور عزیزمان بدرقه رزمندگانی بوده و هست که در دفاع از کشور اسلامی‌مان سر از پا نمی‌شناختند و عده‌ای از آن‌ها به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده مرزبانی فراجا تأکید کرد: خون شهید شیخ‌هادی و سایر شهدا هدایت‌کننده جوانان و موجب هراس دشمن از جمهوری اسلامی می‌شود.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مرزبانان که در سخت‌ترین شرایط در حال خدمت به مردم کشورمان هستند، بیان داشت: از فرماندهان و همه کسانی که در مراسم شهید مرزبان حضور داشتند کمال تشکر را دارم و به پدر، مادر و خواهر گرانقدر شهید شیخ‌هادی می‌گویم که راه فرزند شما در مرزبانی ادامه دارد.  

وی در پایان خطاب به خانواده گرانقدر شهید شیخ‌هادی بیان داشت: سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شما و تمامی مرزبانان ابلاغ می‌کنم و به نیابت از سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت فرزند برومندتان را تبریک و تسلیت عرض کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار