فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد؛

حضور مقتدرانه فراجا از نقطه صفر مرزی تا جای‌جای کشور به منظور تقویت امنیت پایدار

سردار شجاع گفت: امروز فراجا از نقطه صفر مرزی تا داخل کشور با انجام ماموریت‌های گسترده‌ای که بر عهده دارد برای تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کند که در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است که از آن جمله می‌توان به شهادت محمد سلیمانی در مرز و سرهنگ میرآبادی در شهرستان نیشابور اشاره کرد.
کد خبر: ۶۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 18July 2024

حضور مقتدارنه فراجا از نقطه صفر مرزی تا جای‌جای کشور به منظور تقویت امنیت پایداربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در سفر به شهرستان فیروزه با حضور در روستای سلیمانی با خانواده شهید مرزبانی «محمد سلیمانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر و مظلوم هستیم چراکه با حضور مقتدرانه خود در مرزهای کشورمان به اشرار و قاچاقچیان اجازه ورود ندادند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مظلوم مرزبانی نزد خداوند دارای اجر و جایگاه هستند، افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند هر انسانی که از دنیا می‌رود پرونده اعمالش بسته می‌شود اما مرزبانان وقتی از دنیا می‌روند و به شهادت می‌رسند پرونده اعمال آنها باز هست و تا روز قیامت برای آنها حسنه نوشته می‌شود، از این بابت جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه با اشاره به شهادت نیروهای فراجا از مرز تا داخل شهرهای میهن اسلامی‌مان، تصریح کرد: امروز فراجا از نقطه صفر مرزی تا داخل کشور با انجام ماموریت‌های گسترده‌ای که بر عهده دارد برای تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کند که در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است که از آن جمله می‌توان به شهادت فرزند شما در مرز و سرهنگ میرآبادی در شهرستان نیشابور اشاره کرد.

سردار شجاع در پایان این دیدار با گرامیداشت یاد و نام همه شهدا بویژه شهدای مظلوم مرزبانی و فراجا، از خانواده شهید والامقام «محمد سلیمانی» تجلیل کرد. 

«محمد سلیمانی» از کارکنان وظیفه مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بود که در سال ۱۳۹۲ در حادثه تروریستی سراوان به همراه ۱۳ نفر از هم‌رزمانش به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار