نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم در ساعات اولیه برای ادای تکلیف پای صندوق رأی حاضر شوند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: توصیه می‌کنم مردم مانند نماز اول وقت، در ساعات اولیه برای ادای تکلیف پای صندوق‌ها حاضر شوند و سرنوشت مملکت را با تعیین رئیس جمهور و رأی خود معین کنند.
کد خبر: ۶۷۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 05July 2024

مردم در ساعات اولیه برای ادای تکلیف پای صندوق رأی حاضر شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در آغازین لحظات رأی‌گیری در مصلای امام خمینی (ره) ساری حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

محمدی لائینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که مردم عزیز ما به فاصله یک هفته دوبار برای ادای تکلیف شرعی و گرفتن حق خود یعنی انتخابات پای صندوق‌ها آمدند، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «شنیدم شور و شوق مردم در این مرحله بیشتر است که اگر چنین باشد خرسند کننده است» ما همینطور احساس می‌کنیم که شور و شوق در این مرحله بیشتر است.

وی افزود: به فرموده امام راحل (ره) میزان رأی ملت است و هر کس را که ملت انتخاب کنند همان برای ما ملاک است و آن شخص رئیس جمهور همه ما خواهد بود.

امام جمعه ساری ادامه داد: هر عزیزی که انتخاب می‌شود این موقعیت را به عنوان امانت حفظ کند و وظیفه خود را در قبال مردم بتواند به نحو احسن انجام دهد و رضایت مردم را بتواند جلب کند.

محمدی لائینی اضافه کرد: اما توصیه ما این است که مانند نماز اول وقت، در ساعات اولیه رأی داده شود، زودتر بیایند و این حق خود را استیفا کنند و تکلیف خود را ادا کنند و سرنوشت مملکت را با تعیین رئیس جمهور و رأی خود معین کنند.

وی گفت: الحمدلله جوانان ما هم نشان دادند که جلوتر و فراتر از توصیه حرکت می‌کنند و فهم و بصیرتشان بسیار بالاست و آنها هم باید بدانند آینده این مملکت متعلق به آنهاست و به ارث می‌برند و با آرای خود می‌توانند کسانی را که مقدرات کشور در اختیارشان قرار می‌گیرد تعیین کنند، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «شنیدم شور و شوق مردم در این مرحله بیشتر است» خب این شور و شوق بیشتر مربوط به جوانان است از این بابت برای ما هم بسیار شیرین و خوشحال کننده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار