رئیس ستاد انتخابات استان قزوین؛

۲۳ هزار قزوینی در لحظات ابتدایی فرایند رای دهی پای صندوق‌های رأی حاضر شدند

«کاظمی» گفت: بیش از ۲۳ هزار نفر در پنجاه دقیقه اول در انتخابات شرکت کردند و امیدواریم این روند تا پایان طی شود.
کد خبر: ۶۷۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ - 05July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، صبح امروز(جمعه) «عباس کاظمی» رییس ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: راس ساعت هشت صبح مردم عزیز استان آماده رای دادن شدند و در همین راستا استان قزوین رتبه یک را در آماده سازی و فراهم کردن مراحل اخذ رأی از مردم کسب کرد و این محصول همکاری مجموعه نظامی و انتظامی و قضایی و اجرایی استان است.

وی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، انتظامی، سپاه و بسیج و ارتش استان گفت: این حجم از مسوولیت پذیری و تعهد به مسوولیت در حوزه انتخابات ستودنی است و مجموعه استان همت کردند امروز استان قزوین راس هشت صبح آماده اخذ رأی شود.

کاظمی در ادامه اظهار کرد: بیش از ۲۳ هزار نفر در پنجاه دقیقه اول در انتخابات شرکت کردند و امیدواریم این روند تا پایان طی شود. از ساعت هشت صبح به مدت ده ساعت انتخابات ادامه دارد و به تشخیص وزیر کشور این روند تمدید خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یا آور شد: متولدین ۱۵ تیرماه ۸۵ به قبل می توانند در فرایند رأی دهی شرکت کنند. کارت ملی هوشمند جدید یا شناسنامه همراه رای دهندگان باشد و کارت ملی قبلی فاقد اعتبار است این دو لازمه اخذ رأی می باشد. 

وی افزود: همه کسانی که در مرحله اول شرکت کردند بدون محدودیت مکانی می توانند در فرایند اخذ رای شرکت کنند. تمامی تمهدیدات و ملاحظات امنیتی برای برقراری آرامش و نظم در شعب و شهرها و روستاها اندیشیده شده و زیرساخت ها تحت صیانت کامل است و آمادگی نظامی و انتظامی در استان بسیار بالاست.

کاظمی در پایان گفت: ۹۵۹ هزار و ۱۹۲ نفر واجد شرایط هستند. عکسبرداری از برگه‌های تعرفه رأی، هرگونه سوءاستفاده و همچنین انتشار آن در فضای مجازی یا به صورت عمومی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار