نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دشمنان با حضور حداکثری مردم پای صندوق رای ناامید می‌شوند

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: مردم ما ثابت کردند که اگر احساس تکلیف کنند در صحنه حاضر می‌شوند. مردم نشان دادند که با وجود همه مشکلات چند قدم از مسئولین جلوتر هستند.
کد خبر: ۶۷۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶ - 05July 2024

دشمنان با حضور حداکثری مردم پای صندوق رای ناامید می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در اولین دقایق از آغاز رای گیری با حضور در مسجد جواد الائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرعا و عقلا هر چیزی که باعث حفظ و تقویت نظام شود، واجب و قطعا انتخابات یکی از مولفه‌های تقویت کننده نظام است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات از دستاورد‌های نظام به شمار می‌رود، گفت: مردم ما ثابت کردند که اگر احساس تکلیف کنند در صحنه حاضر می‌شوند. مردم نشان دادند که با وجود همه مشکلات چند قدم از مسئولین جلوتر هستند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: به هر حال در دور اول انتخابات، دسته‌ای از مردم شرکت کردند، اما در دور دوم، اشتیاق مردم استان برای شرکت در انتخابات به مراتب بیشتر شده است.

امام جمعه اهواز یادآور شد: میزان مشارکت در انتخابات توسط دشمنان رصد می‌شود لذا باید با انتخاب اصلح خود، دشمن را مایوس کنیم و در سرنوشت خود و کشورمان سهیم شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار