استاندار خراسان رضوی:

مشارکت در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند

نظری گفت: از هم‌استانی‌ها دعوت می‌کنیم تا در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در این رویداد سیاسی مشارکت داشته باشند چراکه نفس مشارکت برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹ - 05July 2024

مشارکت در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز (جمعه) با حضور در استودیو انتخابات استانداری اظهار داشت: ساعتی پیش فرایند اخذ آرا با چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای راس همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه خراسان رضوی در مرحله اول از مشارکت خوبی برخوردار بوده است و در بین استان‌های هم تراز استان اول بوده، افزود: کلان شهر مشهد در بین کلان شهر‌ها پیشتاز بود؛ بر همین اساس صمیمانه از این همدلی و این مشارکت مردم در سطح استان قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به‌عنوان خدمتگذار مردم در خراسان رضوی از محضر هم استانی‌ها دعوت می‌کنیم تا در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در این رویداد سیاسی مشارکت داشته باشند چراکه نفس مشارکت مردم در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نفس مشارکت بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در این مرحله بسیار امیدوار هستیم که درصد مشارکت افزایش پیدا کنذ و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، این وظیفه ملی را ادا کنند.

نظری با اشاره به اینکه مشهدالرضا ۵۰ درصد جمعیت استان را دارد، عنوان داشت: هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای مربوط به مشهد است که اخذ آرا در آن‌ها صورت خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: ۸۰ هزار نفر امروز مجریان شعب اخذ رای در استان هستند تا بتوانند به خوبی، سلامت و با امانتداری آرای مردم را اخذ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار