استاندار فارس:

برای انتخاب رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مردمی تلاش کنیم

«ایمانیه» گفت: سرنوشت توسعه کشور، سرنوشت رفع مشکلات و موانعی که بر سر راه توسعه وجود دارد، بر عهده رئیس جمهور و هیئت دولت است، به همین دلیل باید تلاش کرد تا با رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مردمی انتخاب شود.
کد خبر: ۶۷۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ - 05July 2024
برای انتخاب رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مردمی تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز، ۱۵ تیرماه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مربوط به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم اظهار داشت: ان‌شاءالله مشارکت مردم از جمعه گذشته بیشتر باشد. همه مردم بسیج شدند و آماده هستند.
 
وی با اشاره به تأثیر مشارکت در انتخابات اظهار کرد: در واقع سرنوشت توسعه کشور، سرنوشت رفع مشکلات و موانعی که بر سر راه توسعه وجود دارد، بر عهده رئیس جمهور و هیئت دولت است، به همین دلیل باید تلاش کرد تا با رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مردمی انتخاب شود.
 
استاندار فارس با اشاره به برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فارس، گفت: ۹۰ هزار نفر از همکاران ما در حوزه اجرایی و نظارت و امنیت صندوق‌ها آماده به کار هستند.
 
ایمانیه ضمن تقدیر از زحمات مجریان برگزاری انتخابات، ناظران و حافظان امنیت انتخابات، از همکاری بیش از ۹۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات سخن گفت و خاطر نشان کرد: سه انتخابات گذشته را به لطف خداوند متعال و تلاش دست‌اندکاران با امینت و سلامت کامل سپری کردیم و امید داریم امروز نیز به همین ترتیب برگزار شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار