نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شایسته‌ترین فرد برای تکمیل کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور انتخاب شود

حجت الاسلام شاهرخی  گفت: مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، شایسته‌ترین فردی که کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور را تکمیل کند انتخاب شود.
کد خبر: ۶۷۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 05July 2024

شایسته‌ترین فرد برای تکمیل کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور انتخاب شودبه گزارش  خبرنگار  دفاع‌پرس از لرستان حجت‌الاسلام  و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان با حضور در شعبه اخذ رأی مدرسه توحید  شهرستان خرم آباد، در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه مردم استان لرستان در کنار ملت ایران، روز هشت تیرماه کار مهمی را انجام دادند، اظهار داشت: ا امروز کار مهم‌تری را در پیش دارند.

وی با بیان اینکه فردا شنبه مهربانی شکل خواهد گرفت، افزود: به دستان و اختیار مردم، روز شنبه رئیس‌جمهور خواهیم داشت. شنبه‌ای که رقابت را تبدیل به رفاقت خواهد کرد.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد:  کار مضاعف، همت مضاعف، کار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر را با تأیید انتخابات توسط شورای نگهبان شروع خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان،  ضمن دعوت از مردم لرستان برای حضور حداکثری در پای صندوقهای رای، خاطر نشان کرد:  مردم رأی خودشان را به صندوق‌های رأی بیندازند، شایسته‌ترین فردی که بتواند کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور را بتواند تکمیل کند را انتخاب و در این عمل صالح و عبادت اجتماعی سهیم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار