در حال بروز رسانی؛

حضور پرشور مردم فارس در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مردم فارس امروز صبح ۱۵ تیرماه از آغاز دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا با آری به جمهوری اسلامی، رئیس جمهور آینده ایران را از بین دو کاندیدا برای ۴ سال آتی انتخاب کنند و سرنوشت کشورمان را رقم بزنند.
کد خبر: ۶۷۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 05July 2024

حضور پرشور مردم فارس در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مردم استان فارس به خصوص شهر شیراز امروز صبح ۱۵ تیرماه از آغاز دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا با آری به جمهوری اسلامی، رئیس جمهور آینده ایران را از بین دو کاندیدا برای ۴ سال آتی انتخاب کنند و سرنوشت کشورمان را رقم بزنند.

در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی نیز، مردم انقلابی و شهید پرور دیار امین ولایت با حضور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) از ابتدای آغاز فراید رای گیری، در کنار مسئولان ارشد استان رای خود را در صندوق انداختند. 

«محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس در حاشیه بازدید خود از صندوق اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار داشت: امیدوارم مردم عزیز فارس بیش از هفته گذشته در انتخابات شرکت کنند و از حقی که قانون برای آنها قائل شده استفاده کنند.

وی افزود: همه مسئولان مربوط استان برای برگزاری انتخابات و رای گیری از مردم بسیج و آماده شده اند و ۹۰ هزار نفر در حوزه اجرایی، نظارت و حفظ امنیت صندوق‌ها مشغول به کارند.
 
ایمانیه با اشاره به روند اجرایی و برگزاری انتخابات ادامه داد: سه دقیقه مانده به هشت صبح، بیشتر شعبه‌های رای گیری آماده بودند و تنها ۱۵ شعبه با مشکل مواجه بودند که امید است خیلی زود رفع شود همچنین سه هزار و ۵۱۹ شعبه رأی گیری در سراسر فارس فعال شده و دومین استان از نظر تعداد شعب است.
 
استاندار فارس اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، چرا که رئیس جمهور مسئول بخش اجرایی کشور است و در تعیین دولت و عملکرد‌هایی منطبق با قوانین مصوب مجلس نیز نقش کلیدی دارد همچنین روند توسعه کشور و رفع موانع توسعه به عهده رئیس جمهور و هیات دولت است.
 

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدکاظم موسوی» رئیس دادگستری فارس امروز ۱۵ تیرماه در حاشیه انداختن رأی خود در شعبه حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار داشت: در استان بزرگ و پهناور فارس، الحمدالله از همان دقایق اول یعنی دقیقاً از ساعت ۸ صبح انتخابات شروع شده است.

وی افزود: انتخابات پرشوری را مخصوصاً در حرم مطهر حضرت میرمحمد بن موسی الکاظم(ع) می‌بینیم. صف عظیمی از مردم منتظر هستند تا رای آن‌ها اخذ شود.

موسوی با توجه به خبرهایی که در سرتاسر استان گزارش می‌شود، گفت: همه چیز آماده انتخابات پرشور در استان است و هیچ مشکلی گزارش نشده است. به حمدالله انتخابات در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است و رأی‌گیری شروع شده است.

رئیس دادگستری فارس بیان کرد: ناظرین و مجریان پای کار هستند و امنیت در استان کاملاً برقرار است. امیدواریم که همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت خوب و اثرگذاری داشته باشیم.

موسوی با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه، توصیه کرد: اصحاب رسانه، حضور پر شور ملت را نشان دهند تا مردم ترغیب به مشارکت گسترده در انتخابات شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار