رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد؛

فعالیت ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی با حضور پرشور مردم

«طالبی» از فعالیت ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی با حضور پرشور مردم خبر داد و گفت: مردم ولایتی خراسان جنوبی به تأسی از رهبر معظم انقلاب در این مرحله انتخابات هم حضور باشکوه، حماسی و ولایتی خواهند داشت.
کد خبر: ۶۷۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 05July 2024

فعالیت ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی با حضور پرشور مردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمدرضا طالبی» رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز (جمعه) در ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبق قانون اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری با شناسنامه یا کارت ملی انجام می‌شود اما اگر در شناسنامه کد ملی درج نیست حتما کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رأی‌گیری در تمام شعب اخذ رای بدون تأخیر و راس ساعت هشت صبح امروز ۱۵ تیر ماه آغاز شد، بیان داشت: مردم ولایتی خراسان جنوبی به تأسی از رهبر معظم انقلاب در این مرحله انتخابات هم حضور باشکوه، حماسی و ولایتی خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تبیین کرد: تمام صندوق‌های در محل شعبه‌های اخذ رأی قبل از ساعت مستقر و دستگاه‌های احراز هویت هم قبل از ساعت هفت روشن شد و در زمینه آموزش متولیان و مجریان انتخابات، در شعب اخذ رأی از افرادی استفاده کرده‌ایم که در انتخابات گذشته مشارکت داشته‌اند.

طالبی مطرح کرد: ۲۹ هیئت اجرایی انتخابات در استان فعال است که ۱۱ هیئت اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۸ هیئت در بخش‌ها داریم، هیئت بازرسی هم آموزش‌های تخصصی و لازم را دیده‌ و فعال است.

وی با تأکید بر اینکه براساس ماده ۷۳ قانون انتخابات مجریان و متولیان باید بی‌طرفی خود را در انتخابات حفظ کنند، افزود: قانون‌مداری و قانون‌مندی باید سرلوحه کار مجریان انتخابات باشد و قانون فصل الخطاب همه ماست.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان خراسان جنوبی مستقر شده که به تعداد مرحله اول است و بیش از ۱۵ هزار نفر اعضای شعب استان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار