فرمانده سپاه لرستان:

هر رأی تیری است که به سمت دشمنان نظام و انقلاب رها می‌شود

سردار باقری گفت: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، تیری است که به سمت دشمن رها خواهد شد و یک‌بار دیگر مردم ناامیدی را به خیمه دشمن خواهند برد.
کد خبر: ۶۷۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 05July 2024

هر رأی تیری است که به سمت دشمنان نظام و انقلاب رها می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت‌الله باقری» فرماده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور در شعبه اخذ رأی دبستان توحید خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ما در شرایط سخت و در ۴۵ سال گذشته در آزمون‌های مختلفی شرکت کرده‌اند و هر جا مردم قدم گذاشته‌اند پیروزی با مردم بوده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی جدایی مردم و مسئولان است، افزود: این مردم ما هستند که آگاه و فهیم هستند و در دوران ۴۵ ساله، در حوادث مختلف، دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس، آزمون‌های سیاسی مختلف به ندای رهبر و امامین انقلاب لبیک گفته‌اند و پای نظام و انقلاب اسلامی آمده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با شاره به اینکه امروز هم یک‌بار دیگر شاهد حضور مردم عزیز در صحنه هستیم، گفت: امید داریم آنهایی که صدای ما را می‌شنوند، هر چه سریع‌تر خودشان را به صندوق‌های رأی برسانند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

سردار باقری، خاطرنشان کرد اعتقاد ما بر این است هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، یک تیری است که به سمت دشمن رها می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز حضور مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی به‌صورت پرشور می‌بینیم، ادامه داد: مردم ما یک‌بار دیگر ناامیدی را به خیمه دشمن خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار