استاندار همدان:

۴هزار نفر در سطح استان همدان تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند

«قاسمی‌فرزاد» با اشاره به اینکه چهار هزار نفر در سطح استان تامین امنیت انتخابات را برعهده داشتند، گفت: هزار و ۷۰۰ نفر از بسیجیان نیز به برقراری امنیت در انتخابات کمک می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ - 05July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان باحضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سایه همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارت‌ها شاهد برگزاری انتخابات بدون کمترین مساله و مشکل بودیم.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار نفر در سطح استان تامین امنیت انتخابات را برعهده داشتند، افزود: هزار و ۷۰۰ نفر از بسیجیان نیز به برقراری امنیت در انتخابات کمک می‌کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: هر کسی که رئیس جمهور شود با رای مردم انتخاب شده و در برابر همه مردم ایران مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه نسبت به قبل میزان مشارکت مردم خوب بوده است، گفت: نقش ما نقش اجرایی است و با تاسی از رهبر انقلاب رای مردم حق الناس است و بی طرفی کامل و عدم سوگیری مورد توجه است.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: وزیر کشور طی هماهنگی با شورای نگهبان این اختیار را به استانداران را دادند برای هر شهرستان علاوه بر سازوکارهای انتخاباتی، بازرسین ویژه نیز تعیین کنند.

وی متذکر شد: مردم با توجه به تاکید رهبر انقلاب و به عنوان یک وظیفه میهنی در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و انتخاب رییس جمهور با رای بالا باعث قوت کشور و تعامل روابط با کشورهای دیگر و یک پشتوانه محکم است.

در ادامه «حسن رضانیا»  رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به افزایش مشارکت نسبت به دور قبل، گفت: میزان کل شعب اخذ رای هزار و ۳۱۳ شعبه هست که ثابت ۹۷۲، سیار ۳۴۱، شهری ۶۱۵ و روستایی ۶۹۸ شعبه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار