در گرمای 50 درجه خوزستان؛

سرزمین رنگین‌کمان اقوام به عشق پرچم سه رنگ‌شان، همه یکرنگ شدند

اقوام، عشایر و طوایف مختلف خوزستان همچون نقطه نقطه ایران اسلامی، امروز (جمعه ۱۵ تیر) پای صندوق‌های رای حضور یافتند و سایر اقشار را برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت کردند.
کد خبر: ۶۷۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ - 05July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، اقوام، عشایر و طوایف مختلف خوزستان همچون نقطه نقطه ایران اسلامی، امروز (جمعه ۱۵ تیر) پای صندوق‌های رای حضور یافتند و سایر اقشار را برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت کردند.

خوزستان پایتخت دفاع مقدس، مشهد شهدای کشور، سرزمین موکب‌ها، جغرافیای نخل و بلوط و دیار شهید «علی هاشمی» که با وجود بختیاری‌ها، عرب‌ها، لرها، کردها، قشفایی‌ها، دزفولی‌ها، شوشتری‌ها، بهبهانی‌ها، بهمئی‌ها و دیگر طوایف به رنگین کمان اقوام شهرت دارد امروز یکرنگ شده بود.

سرزمین رنگین‌کمان اقوام به عشق پرچم سه رنگ‌شان، همه یکرنگ شدند

اقوام و عشایر مختلف خوزستان دست مهر در دست هم به صفوف رای دهندگان پیوستند تا به دشمنان بگویند که لباس‌شان با هم فرق دارد اما نگاه شان یکی است. ثابت کردند که مرزداران واقعی سرزمین و اعتقادات این مملکت‌اند و لحظه‌ای بابت اجابت خواسته‌های رهبری شان، پا پس نمی‌کشند.

امروز سرزمین رنگین کمان اقوام همه یکدل شدند تا تنها سه رنگ مقدس پرچم کشورمان در دنیا به اهتزاز درآید و دوربین ها شاهد بودند که گرمای 50 درجه هم نتوانست مانع حضور گرم اقوام، اصناف و عشایر کربلای ایران پای صندوق‌های رای شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار