نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت مردم در انتخابات افتخارآفرین و امنیت‌آفرین است

حجت الاسلام شاهرخی گفت: مشارکت مردم در انتخابات افتخارآفرین و امنیت‌آفرین است و ایران و ایرانی را در چشم جهانیان معتبر می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ - 05July 2024

مشارکت مردم در انتخابات افتخارآفرین و امنیت‌آفرین استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلای الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری دارای آثار ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: زمانی‌که شایسته‌ترین فرد برای ریاست‌جمهوری انتخاب می‌شود، بهترین همکاران را نیز انتخاب می‌کند و پیشرفت در عرصه‌ها، عدالت، نفی تبعیض و ویژه‌خواری رقم می‌خورد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در مشارکت در عرصه بین‌المللی باعث اقتدار و امنیت می‌شود، عنوان کرد: این امر ایران و ایرانی را در چشم جهانیان معتبر می‌کند.

وی خطاب به مردم لرستان بیان کرد: شما با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب شایسته‌ترین فرد راه نیمه‌تمام رئیس‌جمهور شهید را تکمیل خواهید کرد.

شاهرخی با تأکید به اینکه امنیت و آرامش در کشور حاکم و حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه همگان است، اذعان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه اجتماعی است و امروز فردی را انتخاب خواهید کرد که با تلاش خستگی‌ناپذیر همانند شهید رئیسی برای پیشرفت و اقتدار کشور تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: شهید رئیسی در حالی دولت را تحویل گرفت که خزانه خالی بود، اما با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت داخلی حرکت رو به جلو را آغاز کرد.

شاهرخی گفت: روز شنبه ۱۶ تیرماه هر فردی به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، باید بداند شخصیت دوم کشور است و قلمرو اختیارات فراوانی دارد و باید تحت‌نظارت ولی‌فقیه انجام‌وظیفه کند.

وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه ماه محرم ادامه داد: جامعه و نسل ما نیازمند آشنایی با نهضت حسینی است و در دنیایی که پر از ظلم و فساد است، آشنایی با معارف امام حسین (ع) ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اعلام کرد: محرم و صفر راه دفاع از حق، مظلومان و شیوه‌های مقاومت را به انسان یاد می‌دهد و روحانیت جهادی، پرتلاش و پیشروان راه نهضت حسینی در طول تاریخ این شور حسینی را زنده نگه داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار