دیدار مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با پیشکسوتان دفاع مقدس

در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، رزمندگان و ایثارگران روحانی توسط حجت‌الاسلام «جعفری مهر» تکریم شدند.
کد خبر: ۶۷۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 05July 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد جواد جعفری مهر» مدیرکل خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس و طلاب جوان دیدار و گفت و گو کرد. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد جواد جعفری مهر» مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جواد هاشمی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سعید تقوی» از پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن تشریح خدمات و برنامه‌های این اداره کل اظهار داشت: رزمندگان و ایثارگران روحانی در محلات و مساجد بهترین الگو برای جوانان هستند.
 
دیدار مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از پیشکسوتان دفاع مقدس
 
حجت‌الاسلام جعفری مهر از زحمات از زحمات و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی طلاب به ویژه رزمندگان روحانی در مساجد که همان احیای دین و فرهنگ غنی ایثار و شهادت و حفظ سنگر عبادت است تقدیر و تشکر کرد.
 
در پایان این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد جواد جعفری مهر» مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جواد هاشمی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سعید تقوی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار