رییس کل دادگستری استان سمنان:

میزان رأی مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت است

حجت الاسلام «اکبری» گفت: میزان رأی مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت است،امروز مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد مناسب به همین دلیل حائز اهمیت است.
کد خبر: ۶۷۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ - 05July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد صادق اکبری» رییس کل دادگستری استان سمنان عصر جمعه با حضور در امامزاده یحیی (ع) سمنان برای شرکت در انتخابات بابیان اینکه امروز روز تعیین سرنوشت تاریخ سیاسی یک کشور است، اظهار داشت: از شهروندان انتظار می‌رود در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی بابیان اینکه شرکت فعال مردم در انتخابات امنیت آفرین است، افزود: آینده فردای یک کشور از دل همین صندوق‌های رأی بیرون می‌آید لذا با مشارکت خود اجازه نخواهیم داد بیگانگان برای ما تصمیم‌گیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه میزان رأی مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت است، ابراز داشت: امروز مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد مناسب به همین دلیل حائز اهمیت است.

اکبری بابیان اینکه هر فرد ایرانی خواهان پیشرفت و اعتلای کشور باید در انتخابات شرکت کند، تصریح کرد: از مردم استان سمنان درخواست داریم تا در این تصمیم‌گیری بزرگ حضور یابند و آینده کشور را خودشان در دست گیرند.

وی افزود: خوشبختانه مردم استان سمنان در همه عرصه‌ها حماسه آفرینی کرده و این بار نیز با مشارکت حداکثری بر سند افتخارات این مرز و بوم خواهند افزود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار