معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی:

خراسان رضوی؛ در مسیر برگزاری انتخابات مشکل امنیتی نداشته است

زهدی گفت:هم در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری و هم امروز، هیچ موضوع امنیتی نداشتیم و در حال مراقبت؛ از مرز تا داخل شهر‌ها و مرکز خراسان رضوی هستیم. شرایط ما بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم تا پایان ساعت قانونی امنیت داشته باشیم و مشکل خاصی به وجود نیاید.
کد خبر: ۶۷۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹ - 05July 2024

خراسان رضوی؛ در مسیر برگزاری انتخابات مشکل امنیتی نداشته استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «محمد زهدی» معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار نفر نیرو‌ی حفاظتی و امنیتی مشغول مراقبت از رأی مردم هستند. رأی حق‌الناس است و ما وظیفه داریم از آن مراقبت کنیم تا فرایند به صورت صحیح و سالم انجام شود.

زهدی تأکید کرد: ۴۵۶۷ صندوق رأی در استان وجود دارد که برای هرکدام، سه نفر نیروی حفاظتی در نظر گرفته شده است که بر این اساس، نیرو‌های فراجا و بسیجیان دلاور ما از صندوق‌ها مراقبت می‌کنند. علاوه بر این، نیروی انتظامی مأموریت‌های جانبی خود را دارد و مأموریت حفاظت از زیرساخت‌ها نیز هست.

وی همچنین بیان کرد: هم در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری و هم امروز، هیچ موضوع امنیتی نداشتیم و در حال مراقبت؛ از مرز تا داخل شهر‌ها و مرکز خراسان رضوی هستیم. شرایط ما بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم تا پایان ساعت قانونی امنیت داشته باشیم و مشکل خاصی به وجود نیاید.

معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه با کوچک‌ترین موضوعی که در شعب اخذ رأی گزارش شود، برخورد می‌شود، در بخش دیگری از صحبت خود تصریح کرد: اگر شائبه‌ای مطرح شود، تحمل نمی‌کنیم. تمام دست‌اندرکارانی که مشغول فعالیت در شعب هستند اجازه نمی‌دهند شائبه‌ای ایجاد و خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.

وی همچنین در خصوص اقدامات دشمنان علیه انتخابات گفت: گروه‌های وهابی، سلفی، داعش و گروه‌های دیگر قصد اقدامات خرابکارانه داشتند و تهدیداتی را مخصوص انتخابات و استان ما مطرح کردند. عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت‌طلبان نیز تهدیداتی را مطرح کرده و دنبال خدشه به برگزاری انتخابات بودند، اما با تدابیر بسیار خوبی که انجام شد اجازه کوچک‌ترین مشکلی را ندادند و اگر هم موضوعی بود، بلافاصله برخورد شد و اجازه گسترش آن داده نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها