امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشند

ماموستا مُلا «مرادی»گفت: از همه اقشار مردم به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت فعال در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت و از افرادی که تاکنون موفق به رای دادن نشده‌اند خواست اهمال نکنند و در تعیین سرنوشت آینده کشورمان سهیم باشند.
کد خبر: ۶۷۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹ - 05July 2024

مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشند به گزارش دفاع‌پرس ‌از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در مسجد شافعی، افزود: در تاریخ هشتم تیرماه امسال مردم شریف ایران برای انتخاب فرد اصلح برای رئیس جمهوری کشور پای صندوق های رای آمدند و از مجموع ۶ نفر کاندید به ۲ شخص بیشترین رای داده شد که به علت نزدیک بودن آرا، آقایان جلیلی و پزشکیان به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که امروز باید این امر انجام شود و کار به اتمام برسد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه با دعوت از همه اقشار مردم به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت فعال در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از افرادی که تاکنون موفق به رای دادن نشده‌اند خواست اهمال نکنند و در تعیین سرنوشت آینده کشورمان سهیم باشند.

وی گفت: زحمات مسوولان کشور در این مدت قابل ستودن بوده که در کمترین زمان ممکن زمینه برگزاری انتخابات را فراهم نمودند و باید قدردان این زحمات بود.

خطیب جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه در ادامه خطبه هایش با تشکر ویژه از مدیریت خاص رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: باوجود عدم رییس جمهور در کشور در این مدت ما شاهد هیچگونه هرج و مرج و نگرانی و یا بی نظمی نبودیم و این یعنی صلابت و اقتدار و وحدت ملت و مسوولان ایران که در جهان بازتاب بسیار مهمی داشت.

ماموستا مرادی اضافه کرد: حضور حداکثری امروز مردم پای صندوق های رای و انتخاب نهایی فرد اصلح، مسولیت پذیر، انقلابی، عدالت محور، فساد ستیز و توانمند در اداره کشور لازم و ضروری است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه خطبه دوم خود را به موضوع گذشت اختصاص داد و با بیان اینکه عفو وگذشت از مردم سبب عزت می شود، گفت: جامعه اگر امنیت می خواهد باید خیلی ها با گذشت و ایمان و صبر و کظم غیظ رفتار کنند.

ماموستا مرادی افزود: این همه پروند در دادگاه، پاسگاه، ستادهای صبر و شوراهای حل اختلاف و کانون های اصلاح و تربیت را با یک گذشت می توان کارشان را سبک کرد و هزینه های هنگفت مالی و مادی را صرف امورات دیگر نمود.

وی یادآوری کرد: اگر ما به توصیه های دین اسلام و شریعت غرای محمدی (ص) توجه نماییم قطعا خیر و برکت به خانواده و جامعه و شهرمان سرازیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار