رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

افزایش مشارکت ۵۰ درصدی مردم کرمانشاه در انتخابات ریاست جمهوری تا ظهر امروز

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از افزایش حدود ۵۰ درصدی مشارکت کرمانشاهیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تا ظهر امروز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 05July 2024

افزایش مشارکت ۵۰ درصدی مردم کرمانشاه در انتخابات ریاست جمهوری تا ظهر امروزبه گزارش دفاع‌پرس ‌از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان با اشاره به احراز هویت بیش از ۲۰۰ هزار نفر تا ساعت ۱۲ ظهر امروز اظهار داشت: این تعداد نسبت به زمان مشابه در دور اول انتخابات ریاست جمهوری با احراز هویت حدود ۱۳۵ هزار نفر، رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه استقبال در این دوره افزایش پیدا کرده و امیدواریم این روند افزایشی ادامه یابد.

شعبانی با بیان اینکه با خنک شدن هوا حضور مردم هم بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: موج اول حضور مردم از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر بود و موج بعدی از ساعت ۱۶ آغاز می شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه انتخابات در استان در کمال آرامش و بدون مشکل در حال برگزاری است و از مردم هم درخواست داریم زودتر به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

شعبانی تصریح کرد: در خصوص نگرانی جمع آوری آرا در روستاها هم از شعب سیار درخواست کردیم که در ۲ نوبت صبح و غروب به روستاها مراجعه کنند و هر روستایی که درخواست داشته باشد با ستاد انتخابات یا فرمانداری یا بخشداری هماهنگ کرده و شعب سیار به روستا مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها