رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه:

نظارت ۵۴۰۰ ناظر شورای نگهبان بر روند انتخابات کرمانشاه

حجت الاسلام «مفید» از نظارت ۵۴۰۰ ناظر شورای نگهبان بر روند انتخابات ریاست‌ جمهوری کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱ - 05July 2024

نظارت ۵۴۰۰ ناظر شورای نگهبان بر روند انتخابات کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس ‌از کرمانشاه، حجت الاسلام «محسن مفید» رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از نظارت ۵۴۰۰ ناظر شورای نگهبان بر روند انتخابات ریاست‌ جمهوری کرمانشاه خبر داد اظهار ذاشت: جمهوری اسلامی ایران با سابقه درخشان خود یکی از مردم سالارترین نظام در جهان است که در هیچیک از نظام‌های جهان به اندازه جمهوری اسلامی ایران انتخابات برگزار نشده این در حالی است که کشور ما طی ۴ ماه اخیر پنج انتخابات برگزار کرده است.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر با کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم با وجود سختی‌های بالایی که برگزاری فرایند انتخابات دارد اما این اقدام با تلاش‌های بسیار محقق شد تو حق مردم در رأی دادن ضایع نشود و تحت هر شرایطی زمینه برگزاری انتخابات فراهم می‌شود.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با تاکید مشارکت بالای مردم در انتخابات، تصریح کرد: با وجود برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی و تکرار آن در دور دوم مردم پای صندوق‌های رأی آمده و این میزان مشارکت در انتخابات جمهوری اسلامی سرآمد در جهان است.

حجت الاسلام مفید خاطرنشان کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات به صورت اختیاری دنبال می‌شود و با حضور جمعیت بالا و مشارکت خوب مردم ی‌توان صحت اختیاری بودن انتخابات را مشاهده کرد.

وی در ادامه روند مشارکت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری را افزایشی دانست و گفت: بر همین اساس امید است روند مشارکت تا پایان رأی‌گیری به صورت افزایشی ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام مفید در پایان به نظارت ناظرین از شورای نگهبان بر روند انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در استان کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: همچنین علاوه بر ناظران ر یک از کاندیداها می‌توانند یک نماینده در شاه بخش رأی داشته باشند و بر همین اساس تاکنون از سوی ناظران گزارشی داده نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها