استاندار گیلان:

مشارکت مردم در انتخابات در اقتدار نظام نقش دارد

«عباسی» گفت: حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود معنادار بوده و این مشارکت و حضور در هر دوره موجب اقتدار نظام است.  
کد خبر: ۶۷۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ - 05July 2024

مشارکت مردم در انتخابات در اقتدار نظام نقش داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز پس از رای دادن در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محله سلیمان داراب رشت و در مزار شهید میرزا کوچک خان جنگلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشارکت مردم در فرایند اداره کشور یکی از شاخص‌ها و مولفه‌های هر حاکمیتی است و انتخابات یکی از مظاهر مشارکت مردم است.  

وی با بیان اینکه مردم ما پای کار انقلاب خود هستند و امیدوارم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز میزان مشارکت از رقم مرحله اول بالاتر برود، گفت:  حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود معنادار بوده و این مشارکت و حضور در هر دوره موجب اقتدار نظام است.  

استاندار گیلان با بیان اینکه بارزترین حضور مردم در دوران دفاع مقدس است که فراموش نشدنی است، افزود: ان‌شاءالله امروز نیز مردم ما بار دیگر حضور پرشکوهی در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.  

وی با دعوت از همه مردم گیلان برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای بیان کرد: ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذرای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان از ساعت هشت صبح فعالیت خود را آغاز کرده و تا ساعات ۱۸ نسبت اخذ رای مردم اقدام می‌کنند و در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.  

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار