رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

مراسم پیروزی رئیس‌جمهور منتخب حداکثر تا زمان اذان مغرب و عشا برگزار می‌شود

طباطبایی گفت: با توجه به اینکه فردا تا اذان مغرب هنوز وارد ماه محرم نشده‌ایم با رئیس‌های ستاد نامزدها در استان توافق شد که مراسم شادی برای پیروزی و برگزیده شدن رئیس‌جمهور منتخب حداکثر تا زمان اذان مغرب و عشا و در محله‌های بسته و محصور برگزار شود.
کد خبر: ۶۷۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵ - 05July 2024

مراسم شادی برای برگزیده شدن رئیس‌جمهور منتخب حداکثر تا زمان اذان مغرب و عشا برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سیدهادی طباطبایی» رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی طی سخنانی اظهار داشت: هنوز آمار دقیقی درمورد مشارکت نداریم و بر اساس آمارهای میدانی میزان مشارکت از دور قبلی بیشتر است. پس از ساعت ۲۴ به هیچ وجه امکان تمدید ساعت رای‌گیری نیست، اما پس از این ساعت اگر بیرون شعب کسی باشد، حتما از این افراد رای‌گیری انجام می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: به هیچ وجه فردی از کادر اجرایی حق خارج کردن نماینده نامزد را  تا آخرین لحظه ثبت صورت جلسه ندارند ولی اگر نماینده نامزدها به صورت اختیاری مکان اخذ رأی را ترک کند، باید پس از بسته شدن درب‌های شعبه به آنجا برگردد در غیر این صورت امکان ورود این نمایندگان پس از بسته شدن شعبه غیرممکن است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه حرمت ماه محرم الحرام به ویژه در مشهد الرضا باید حفظ شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه فردا تا اذان مغرب هنوز وارد ماه محرم نشده‌ایم با رئیس‌های ستاد نامزدها در استان توافق شد که مراسم شادی برای پیروزی و برگزیده شدن رئیس‌جمهور منتخب حداکثر تا زمان اذان مغرب و عشا و در محله‌های بسته و محصور برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها