مشارکت حداکثری در انتخابات؛ در مراکز درمانی خراسان رضوی محقق شده است

در راستای تحقق مشارکت بالا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برای کارکنان، کادر درمان و حتی بیماران بستری بیمارستان‌های خراسان رضوی نیز تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری آنان فراهم شده است.
کد خبر: ۶۷۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ - 05July 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات؛ در مراکز درمانی خراسان رضوی محقق شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، از مجموع شعب اخذ رای این استان، هزار و ۵۹ شعبه سیار و سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت است که برای دریافت آرای افزون بر4 میلیون و ۹۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای پیش‌بینی شده است.

در راستای تحقق مشارکت بالا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برای کارکنان، کادر درمان و حتی بیماران بستری بیمارستان‌های استان نیز تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری آنان با استقرار صندوق‌های ثابت و سیار اخذ رای در این مراکز درمانی فراهم شده است.

بیماران، مراجعان، پرسنل و کادر درمان بیمارستان‌های قائم (عج)، امام رضا (ع)، طالقانی مشهد مشارکت خود را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور در پای صندوق اخذ رای مستقر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایش گذاشتند.

همچنین کادر درمان و بیماران بستری در بیمارستان‌های حکیم، ۲۲ بهمن و مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور نیز در این مرحله از انتخابات با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای مستقر در مراکز درمانی این دانشگاه حماسه آفریدند.

مردم خراسان رضوی در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی ۴۹.۳۹ درصدی را به ثبت رساندند که این رقم بالاترین نرخ مشارکت انتخاباتی در میان استان های پرجمعیت کشور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار