رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی عنوان کرد؛

افزایش مشارکت بانوان در انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی

ناهیدی با بیان اینکه در استان خراسان شمالی حضور بانوان در پای صندوق‌های رای نیز نسبت به دوره اول افزایش بیشتری داشت، گفت: بیش از ۴۸ درصد رای دهندگان در این مرحله، بانوان بودند.
کد خبر: ۶۷۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ - 06July 2024

افزایش مشارکت جوانان در انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «حسن ناهیدی» رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی امروز (شنبه) در ستاد انتخابات استان خراسان شمالی حاضر شد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت باشکوه و پر از شور و شعور، در این برهه تاریخی از زمان، علاوه بر موقعیت‌شناسی و بصیرت، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی عمیق به انتخابات در نظام اسلامی است که به این وسیله تعیین سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه حضور بانوان در پای صندوق‌های رای نیز نسبت به دوره اول افزایش بیشتری داشت، گفت: بیش از ۴۸ درصد رای دهندگان در این مرحله، بانوان بودند. تجربه نشان داده که مشارکت بانوان در تمامی صحنه‌ها و شؤون جمهوری اسلامی ایران موجب خیر و برکت و تغییرات قابل توجهی بوده است.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: تمامی شعب اخذ رای از ساعت مقرر صبح روز انتخابات مستقر و تمامی امکانات و تجهیزات در اختیار آنان قرار گرفت تا فرایند رای‌گیری با امنیت کامل و سلامت در استان انجام شود. مشارکت مردم شریف استان در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری قابل قبول است. این استان در تمامی صحنه‌های حساس کشور حضور پررنگی داشته و دارد؛ لذا به سهم خود از همه آحاد مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه استان خراسان شمالی به خاطر خلق حماسه عظیم دیگری تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار