تصویری کمتر دیده شده از آیت‌الله رئیسی و پدر شهید عطایی در روز تشییع آن شهید

شهید آیت‌الله رئیسی در زمان مدیریتش در تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم؛ عطایی، موسوی و غلامی در حرم امام رضا (ع) حضور داشت و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 06July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مرتضی عطایی» جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون که با نام جهادی «ابوعلی» در جبهه مقاومت حضور داشت چهارم اسفند ۱۳۵۵ در مشهدالرضا به دنیا آمد و ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ مصادف با روز عرفه، در منطقه لاذقیه سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این فرمانده شهید مدافع حرم پس از تشییع در مشهد در قطعه شهدای مدافع حرم آرامستان بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

تصویر زیر مربوط به روز تشییع شهید عطایی است که در کنار این شهید؛ پیکر دو نفر دیگر از شهیدان لشکر فاطمیون؛ «سید خداداد موسوی» و «میرزا محمد غلامی» قرار دارد. در آن روز؛ اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهیدان، توسط آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی انجام شد. 

آن زمان؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت که در این تصویر در کنار مرحوم «حیدر عطایی» پدر شهید عطایی، «علی عطایی» فرزند شهید عطایی و آیت‌الله علم‌الهدی در صف اول ایستاده است.

تصویری کمتر دیده شده از آیت‌الله رئیسی و پدر شهید عطایی در روز تشییع آن شهید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار