دانش‌آموزان استثنایی البرز در مسابقات قرآنی کشوری درخشیدند

استان البرز بار دیگر شاهد افتخارآفرینی دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز بود. این دانش‌آموزان با کسب ۶ مقام کشوری، استعداد و توانایی‌های خود را به اثبات رساندند.
کد خبر: ۶۷۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ - 06July 2024

دانش‌آموزان استثنایی البرز در مسابقات قرآنی کشوری درخشیدندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، ۶ مقام کشوری توسط دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه استان البرز در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، کسب شد.

زهرا آقایاری در بخش حفظ ده جز قرآن کریم و دلنوشته رتبه اول را به دست آورد. حدیثه کبودوند و مطهره آینه‌وند نیز به ترتیب در بخش‌های نهج‌البلاغه و قرائت قرآن کریم مقام دوم را کسب کردند. سحرناز خدایاری در بخش قرائت قرآن کریم رتبه سوم را از آن خود کرد و همچنین تیم استان البرز در بخش کلیپ مقام اول را به دست آورد.

این دستاورد‌ها نشان‌دهنده‌ی توجه و اهتمام ویژه‌ی آموزش و پرورش استان البرز به دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه و ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی استعداد‌های این عزیزان است. بدون شک، حمایت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه مربیان و دلسوزان این عرصه نقشی اساسی در موفقیت این دانش‌آموزان ایفا کرده است.

استان البرز همواره در عرصه‌های مختلف، بویژه مسابقات قرآنی، افتخارآفرینی دانش‌آموزان را شاهد بوده و این مهم، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این استان در زمینه پرورش نسل قرآنی و متعهد به ارزش‌های والای اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار