قدردانی سازمان بسیج رسانه استان اصفهان از رسانه‌ها

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در پیامی از زحمات اصحاب رسانه استان در راستای تحقق حماسه بزرگ انتخابات ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ - 06July 2024

قدردانی سازمان بسیج رسانه استان اصفهان از رسانه‌هابه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در پیامی از زحمات اصحاب رسانه استان در راستای تحقق حماسه بزرگ انتخابات ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

اهالی محترم رسانه استان اصفهان 

(مدیران،سرپرستان،خبرنگاران، عکاسان خبری،سازمان صداوسیما)

سلام علیکم

حضرت امام زین العابدین(ع): سپاسگزارترین شما ازخداوند متعال، سپاسگزارترین شما از مردم است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، به‌عنوان برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، باشکوه و شایستگی و در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار شد و یک خلق حماسه دیگر در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با لبیک به ندای رهبرعزیز انقلاب ثبت و ضبط شد.

به یقین بخش قابل توجهی از مشارکت گسترده و عمومی در انتخابات اخیر،مرهون تلاش فعالان عرصه خبر، مطبوعات، رسانه‌های مختلف و تلاشگرانی است که آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با جهاد تبیین در عرصه رسانه؛ مشارکت جامعه در نظام مردم سالاردینی را عینیت بخشیده و ضمن حفظ حرمت قلم، در واقع نگاری، تولید و انتشار اطلاعات صحیح از هیچ کوششی دریغ نکردند.

همت والای شما در انعکاس اخبارو اطلاعات مربوط به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را می‌ستاییم و برخود فرض می دانیم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی تقدیر و تشکر نماییم.

سعادت وموفقیت شمارا، در سایه الطاف ایزدمنان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار