دبیر ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد؛

مشارکت ۴۷ درصدی مردم لرستان در دور دوم انتخابات

بیرانوند با اعلام مشارکت بیش از ۴۷ درصدی مردم این استان در انتخابات، گفت: از ۷۳۴ هزار و ۷۳۰ آرای ماخوذۀ لرستان ۷۲۲ هزار و ۲۴۱ رأی صحیح و ۱۲ هزار و ۴۸۹ رأی باطله اعلام شد.
کد خبر: ۶۷۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ - 06July 2024

مشارکت ۴۷ درصدی مردم لرستان در دور دوم انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «کوروش بیرانوند» دبیر ستاد انتخابات لرستان امروز (شنبه) با اشاره به اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان، اظهار داشت: حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی‌دادن در این انتخابات بودند.

وی افزود: از مجموع افراد شرکت‎‌کننده در انتخابات لرستان مسعود پزشکیان با ۳۵۹ هزار و ۳۸۰ رأی ۴۹.۷۶ درصد آرا و سعید جلیلی با ۳۶۲ هزار و ۸۶۱ رأی ۵۰.۲۴ درصد آرای مردم این استان را به خود اختصاص دادند.

دبیر ستاد انتخابات لرستان با اعلام مشارکت بیش از ۴۷ درصدی مردم این استان در انتخابات، یادآور شد: از ۷۳۴ هزار و ۷۳۰ آرای ماخوذۀ لرستان ۷۲۲ هزار و ۲۴۱ رأی صحیح و ۱۲ هزار و ۴۸۹ رأی باطله اعلام شد.

یک‌هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در لرستان پیش‌بینی شد که یک‌هزار و ۲۰ شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار، ۸۳۲ شعبه شهری و ۸۰۶ شعبه نیز روستایی بود.

بیشترین شعب اخذ رأی لرستان با ۳۵۷ مورد متعلق به خرم‌آباد و کمترین با ۴۰ شعبه مربوط به معمولان بود و ۳۶ هیئت اجرایی نیز برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شد.

حدود ۲۵ هزار نفر نیروی اجرایی شامل کادر اجرایی صندوق رأی، نیرو‌های امنیتی و نظامی، هیئت‌نظارت و بازرسان برگزاری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان را به‌عهده داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار