مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز:

طرح شنبه‌های کتاب در مساجد البرز در ماه محرم اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: طرح شنبه‌های کتاب در مساجد البرز در ایام محرم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 07July 2024

طرح شنبه‌های کتاب در مساجد البرز در ایام محرم اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم شکری» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز، از اجرای طرح «شنبه‌های کتاب» در مساجد این استان با محوریت ایام محرم خبر داد.

وی با اشاره به کتاب «آذرخشی از آسمان کربلا» نوشته آیت‌الله مصباح یزدی، عنوان کرد:  این کتاب به عنوان یکی از کتاب‌های محوری و تبیینی برای ماه محرم در قالب طرح شنبه‌های با کتاب ارائه می‌شود. برپایی نشست‌های تبیینی با حضور ائمه جماعات و مبلغان دینی از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام است.

حجت‌الاسلام شکری گفت: برگزاری این نشست‌ها به عنوان رویکردی معرفتی و بصیرتی برای ارتقای باورهای دینی و ایمانی عاشورایی در میان نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تأکید بر اهمیت ماه محرم و ضرورت برگزاری برنامه‌های معرفتی و بصیرت‌افزایی، خاطرنشان کرد: آیین‌های عزاداری ماه محرم حسینی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف بصیرت‌افزایی و تبیین معارف حسینی برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با سیاه‌پوش کردن مساجد و حسینیه‌ها به استقبال ماه عزای سید و سالار شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار