سرپرست اداره اسناد و انتشارات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان معارفه شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره امور هنری انتشارات و اسناد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همراهی معاونین در سالن شهدای کارمند برگزار شد.  
کد خبر: ۶۷۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ - 07July 2024

سرپرست اداره اسناد و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره امور هنری انتشارات و اسناد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان صبح امروز یکشنبه ۱۷ تیر با حضور سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همراهی معاونین در سالن شهدای کارمند برگزار شد.   

در این آئین با حکم «محمد انصاری پور» سرپرست بنیاد، «حسین خاکرند به سمت سرپرست اداره امور هنری انتشارات و اسناد اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان» منصوب گردید.  

متن حکم به این شرح است: 

نظر به مراتب تعهد تجربه و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره امور هنری انتشارات و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تلاش مضاعف و اهتمام شایسته تمام مساعی خویش را در راستا ارائه خدمت به جامعه عزیز ایثارگری معمول دارید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و در راستای تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در چهارچوب شرح وظایف و قوانین و مقررات ابلاغی در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار