استاندار خراسان شمالی:

همه ما امانتدار نظام هستیم و باید با جدیت در خدمت مردم باشیم

حسین‌نژاد گفت: همه ما امانتدار نظام اسلامی هستیم و باید با جدیت در خدمت مردم استان باشیم که به حق حماسه حضور را خلق کرده و نشان دادند.
کد خبر: ۶۷۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 07July 2024

همه ما امانتدار نظام هستیم و باید با جدیت در خدمت مردم باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی عصر دیروز (شنبه) با پایان یافتن رقابت‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در پی پیروزی منتخب مردم، اظهار داشت: با تقدیر و تشکر از حماسه آفرینی مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی و همه دستگاه‌های اجرایی که با همدلی برای کمک به توسعه کشور در این عملیات عظیم اجتماعی حضور آگاهانه و ژرف داشتند.

حسین‌نژاد با اشاره به افزایش مشارکت مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، افزود: پیروز واقعی انتخابات، مردم هستند که با حضور پرشور خویش حماسه‌ای دیگر را رقم زدند. از مردم استان به خاطر این حضور و مشارکت فعال در انتخابات، تشکر ویژه دارم که موجب افتخار نظام و خوشحالی مقام معظم رهبری شدند و درک سیاسی خویش را نشان دادند.

استاندار خراسان شمالی با آرزوی توفیق برای رییس جمهور منتخب و تمامی دست‌اندرکاران انتخابات در استان اعم از عوامل اجرایی و نظارتی، تاکید کرد: همه ما امانتدار نظام اسلامی هستیم و باید با جدیت در خدمت مردم استان باشیم که به حق حماسه حضور را خلق کرده و نشان دادند که نظام ما نظام شفافی است و آرای مردم در آن تعیین کننده است. اکنون انتخابات به پایان رسیده و دوره همکاری و همدلی در جهت پیشرفت اجتماعی و فرهنگی و عمرانی را در پیش رو داریم و تمام مسئولان و مدیران استان باید با همان جدیت گذشته در انجام وظایف خویش اهتمام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار