سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

تصویب اهدای یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شورای شهر اصفهان برای آزادسازی زندانیان

«صالحی» گفت: اهدای یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی تعدادی از زندانیان از جمله لوایحی بود که امروز به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید.
کد خبر: ۶۷۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 07July 2024

تصویب اهدای یک میلیارد و 300 میلیون تومان در شورای شهر اصفهان برای آزادسازی زندانیانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «علی صالحی» سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در خصوص دستور کار جلسه امروز شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار داشت: در جلسه امروز توافق نامه تملک در منطقه ۱۱ شهرداری که در طرح پارک محدوده محله ظهرآبادی قرار داشت بررسی و به تصویب رسید که با این مصوبه قدم بلندی برای تکمیل آزادسازی این فضای سبز برداشته شد.  

وی افزود: انتخاب ۲ نفر در خصوص حضور در کارگروه چگونگی مراحل جذب اعتبارات شهرداری در بودجه ملی و شهرداری بررسی شد که این دو نفر امروز از همکاران رای گرفتند و مقرر شد در این کارگروه حضور داشته باشند.

صالحی گفت: لایحه تمدید تسهیلات در قالب خرید دین از بانک تجارت، مربوط به سال گذشته بود و امسال برای سررسید آن بررسی صورت گرفت و به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: لایحه‌ای در رابطه با ایجاد تسهیلات و حل مشکل متقاضیانی که تا پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به اخذ گواهی نامه پایان کار اقدام کنند بررسی شد. مقرر شد کسانی که در سال گذشته تا پایان اسفندماه عملیات ساختانی و فرآیند‌های درخواست صدور پایان کارشان انجام شده بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند و هزینه جدیدی متحمل نشوند.

وی عنوان کرد: اهدای یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی تعدادی از زندانیان و توافق نامه ملکی در منطقه ۱۱ مربوط به طرح عمرانی کندروی خیابان امام خمینی (ره) نیز لوایح دیگری بود که به تصویب همکاران رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار