نشست سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران اصفهان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان

نشست هماهنگی و همکاری «محمد انصاری‌پور» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران اصفهان و سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 07July 2024

نشست مشترک سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران استان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان نشست هماهنگی و همکاری «محمد انصاری‌پور» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان و سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بمنظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید. 

در این نشست علاوه بر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جمعی از معاونان این دو نهاد انقلابی حضور داشتند.

اجرای برنامه‌های مشترک در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشارکت در جمع آوری آمار، اطلاعات و اسناد مربوط به شهدای والامقام و تهیه برنامه‌های هنری در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین محورهای مطرح شده در این دیدار بود.

مقرر شد طی تفاهم نامه ای نسبت به ارتقا سطح خدمات و فعالیت‌های هر دو نهاد و اجرای فعالیت های مشترک اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار