اعلام برنامه شب دوم هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی اصفهان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برنامه شب دوم هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ - 07July 2024

اعلام برنامه شب دوم هيئت فاطمه الزهرا (س) شهداي انتظامي اصفهانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «مسعود طُریفی» سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری اولین شب مراسم سوگواری اهل بیت (ع) در شب گذشته، اظهار داشت: مراسم دومین شب عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در تکیه هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان خواجه عمید شمالی، مجتمع فاطمیه (س) فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج اصغر مؤمنی آغاز و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین «روح الله خلیلی» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در پایان هم مداح اهل بیت کربلایی «سعید مرادزاده» با نوای گرم خود عزاداران را به فیض می‌رساند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از هیئات مذهبی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم عزیز  دعوت می‌کنیم تا در این هیئت که به همت و تلاش کارکنان پلیس استان راه اندازی شده حضور یابند.

این مسئول با اشاره به راه اندازی صفحه رسمی هیئت مذکور در فضای مجازی گفت: شهروندان می‌توانند به منظور اطلاع از برنامه‌های هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی استان به نشانی این هیئت در پیام رسان ایتا با لینک https://eitaa.com/esfpolicefatamieh مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها