معاون نیروی انسانی ارتش:

طرح اشتغال‌زایی فرزندان کارکنان ارتش با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود

امیر دریادار «پورکلهر» گفت: طرح اشتغال‌زایی فرزندان کارکنان ارتش که پیش‌تر در دستور کار قرار داشته است، با تدابیر ویژه هیئت رئیسه ارتش، با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ - 07July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «محمد پورکلهر» معاون نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پنجمین جلسه شورای هماهنگی و هم‌افزایی معاونان نیروی انسانی نیرو‌های چهارگانه ارتش که به میزبانی نیروی زمینی برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با حضور معاونان نیروی انسانی نیرو‌های چهارگانه ارتش و نیز روسای ادارات تابعه، در راستای طرح، بررسی و حل مشکلات نیروی انسانی کارکنان برگزار شد.

تلاش ارتش برای بهبود فضای معیشت و ارتقای انگیزه نیروی انسانی

امیر دریادار پورکلهر افزود: در این جلسه بر انجام اقدامات هماهنگ، هم‌افزا و همدلانه به جهت تبادل تجربیات و تعامل هرچه بیشتر میان نیرو‌ها تأکید شد تا از این رهگذر بتوان ضمن آگاهی از مشکلات موجود، در راستای حل آن‌ها گام برداشت.

معاون نیروی انسانی ارتش در ادامه با اشاره به اجرایی شدن طرح اشتغال فرزندان کارکنان ارتش، گفت: اگرچه طرح اشتغال‌زایی فرزندان کارکنان ارتش پیش از این در دستور کار قرار داشته است، اما با تدابیر و عنایات ویژه هیئت رئیسه ارتش، قرار است طرح مذکور با جدیت بیشتری پیگیری و محقق شود تا از این طریق بتوان در پیشبرد طرح ابلاغی از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور اقدام کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت تکریم نیروی انسانی به عنوان پیشران و ارتقابخش قدرت دفاعی امنیتی کشور، عنوان کرد: نیروی انسانی رکن اصلی پیشرفت هر سازمانی است و به همین دلیل لازم است تا به منظور داشتن نیروی انسانی پویا، شاداب و توانمند در ارتش، به ارتقای انگیزه‌های مادی و معنوی آنان اقدام کرد.

دریادار پورکلهر خاطرنشان کرد: به همین منظور تدابیری از سوی فرمانده کل ارتش در خصوص ساماندهی و ارتقای توان معیشتی، بهبود طرح یکسان‌سازی خدمات (آوندکارت) و ساخت منازل مسکونی سازمانی و شخصی، به منظور بهبود فضای معیشت و ارتقای انگیزه‌های نیروی انسانی، برای تمامی کارکنان ارتش اندیشیده و پیگیری شده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها