پیام قدردانی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی از حضور پرشور مردم در انتخابات

امیر «محمدشفیعی» طی پیامی از حضور پرشور مردم قزوین در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۷۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ - 07July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی قزوین در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

در این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

الحمد لله رب العالمین، وأفضل الصلاة وأتمُّ التسلیم على سیدنا محمد، وعلى آله.

بار دیگر پروردگار متعال را شاکریم که چنین مردمانی آگاه، دغدغه‌مند و با بصیرتی را بر سرزمین ساکن کرد تا در ادامه تاریخ پرشکوه خود بار دیگر حماسه‌ای ماندگار و به یاد ماندنی را رقم بزنند.

همان حماسه‌ای که دشمنان وطن اسلامی را نا امید کرد و دوستان این مرز و بوم را در جشن شادی ملت بزرگ ایران سهیم ساخت.

مردم بزرگوار و همیشه حاضر در صحنه ایران نشان دادند که هر زمانی لازم باشد و شرایط حساس زمانه ایجاب کند بدون ذره‌ای تردید به فرمان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی لبیک خواهند گفت و با عزمی راسخ در جهت تحقق آرمان‌های والای خویش گام برخواهند داشت.

بار دیگر مردم ایران با تک تک آرای خود و با حضور پرشوری که در جبهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند اقتدار و قدرت را برای کشور به ارمغان آوردند که بی تردید این اقدام مایه دلگرمی مسئولان و خادمان در جهت ادای بهتر و کامل وظایف خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم ایران آقای مسعود پزشکیان از عموم مردم انقلابی ایران از جمله دیار مینودری به واسطه احساس تکلیف و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است که رئیس جمهور منتخب با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی و افراد توانمند و همچنین هم افزایی با سایر نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها رشد و ترقی وطن اسلامی را بیش از پیش سرعت بخشد و در جهت کاهش مشکلات مردم قدرشناس ایران گام بردارد و همچنین به تبعیت از فرمانده محترم کل ارتش، آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل با منتخب مردم عزیز ایران و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور را اعلام می‌دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار