رهبر انصار الله یمن:

آمریکا از تاکتیک‌های موشکی و صنعتی یمن غافلگیر شد

رهبر جنبش انصارالله با تاکید بر اینکه آمریکا از تاکتیک‌های موشکی، دریایی و صنعتی شدن یمن غافلگیر شد، گفت: قبل از شروع عملیات پشتیبانی یمن از غزه، آمریکایی‌ها فکر می‌کردند می‌توانند جلوی آن‌ها را بگیرند، اما آمریکا نتوانست این عملیات‌ها را متوقف کند و قابلیت‌ها و کارخانه‌های یمن را هدف قرار دهد.
کد خبر: ۶۷۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹ - 07July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصار الله یمن امروز (یکشنبه) در ابتدای سخنرانی خود آغاز سال نو هجری قمری را به امت اسلام، ملت فلسطین و رزمندگان آن تبریک گفت.

آمریکا از تاکتیک‌های موشکی و صنعتی یمن غافلگیر شد

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: برخی رژیم‌های عربی به مرز پیوند با صهیونیست‌ها و موسسات و نهادهای وابسته به آنها رسیده‌اند. هجمه تزویر و تحریف، بزرگ و خطرناک است و هدف آن رام کردن مسلمانان به نفع دشمنان و متحدان آنها است.

وی افزود: تغییر رویه در عربستان، امارات، مصر و مراکش از طریق کمیته‌ها و نهادهای رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و مسیر دو قطبی شدن برای خیانت، استثمار و نفوذ جوامع و کشورها تحت عنوان جنگ نرم صورت می‌گیرد.

بدرالدین الحوثی با اشاره به جاسوسی که اخیرا در داخل یمن برای آمریکا فاش شد، تاکید کرد گروهک‌های جاسوسی که برای آمریکا در یمن کار می‌کنند، بخشی از طرح فساد و نفوذ هستند و هنوز گروهک‌هایی هستند که به زودی رونمایی خواهند شد.

وی تاکید کرد: یمن در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» عملیات طوفان‌الاقصی مقاومت فلسطین را در اولویت قرار داد و به مقابله با آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، صهیونیست‌ها و متحدان آنها در داخل و کشورهای عربی پرداخت و جنگ تنها نظامی نیست بلکه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است.

بدرالدین الحوثی با اشاره به حمایت گسترده مردم یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، ادامه داد: راهپیمایی ملت یمن و موضع آنها در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس بسیار متمایز و بر دشمنان تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به عملیات ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: روند عملیاتی و فنی مربوط به عملیات دریایی، دشمنان را متحیر و شگفت زده کرد. قبل از شروع عملیات پشتیبانی یمن از غزه، آمریکایی‌ها فکر می‌کردند می‌توانند جلوی آنها را بگیرند اما توانمندی‌های عالی و پیشرفته‌ای که آمریکا در همه زمینه‌ها داشت نتوانست این عملیات‌ها را متوقف کند و قابلیت‌ها و کارخانه‌های یمن را هدف قرار دهد. آمریکا از تاکتیک‌های موشکی و دریایی و صنعتی شدن یمن غافلگیر شد. تدابیر نیروهای یمن بر تکنیک‌ها و تاکتیک‌های پیشرفته دشمن غلبه کرد و از این روی، واقعیت آنها شکست بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار