فرمانده هوانیروز ارتش:

پیشرفت روزافزون هوانیروز ارتش مرهون کار جهادی است

امیر سرتیپ دوم «خاموشی» گفت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های هوانیروز با وجود تحریم و فشار‌های خارجی به دست آمده و این نتیجه کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان ارتش است.
کد خبر: ۶۷۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 08July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش در اولین کنگره شهدای هوانیروز که صبح امروز (دوشنبه) در هتل پارسان آزادی برگزار شد، با اشاره به مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم با شور و نشاط در انتخابات شرکت کردند و این مشارکت حداکثری نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امیر «خاموشی»

امیر سرتیپ دوم خاموشی در ادامه گفت: این کنگره با دستور فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش و همزمان با سالگرد رژه هوایی و زمینی کارکنان هوانیروز و نیروی زمینی ارتش در محضر امام راحل در ۱۹ تیرماه سال ۵۸ برگزار شده است؛ رژه‌ای که در شهر قم اجرا شد و این روز نقطه عطفی در تاریخ هوانیروز و نیروی زمینی است.

فرمانده هوانیروز ارتش ولایتمداری و پیروی از ولایت فقیه را از ویژگی‌های بارز کارکنان هوانیروز دانست و افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره شاهد رشد و پیشرفت هوانیروز بوده‌ایم که این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها با وجود تحریم و فشار‌های خارجی به دست آمده و این نتیجه کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان ارتش است.

وی با اشاره به خدمات هوانیروز عنوان کرد: در ۱۷ نقطه کشور پایگاه‌های امداد و نجات هوایی مستقر است که به مردم عزیز ایران خدمت ارائه می‌دهند؛ همچنین در هنگام وقوع سیل و زلزله و زمان برگزاری انتخابات، بالگرد‌های هوانیروز ارتش حضور چشمگیری دارند و پیشگام سازندگی در کشور هستند.

امیر خاموشی با تقدیر از خانواده‌های محترم شهدا به‌ویژه شهیدان هوانیروز، یادآور شد: پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف مرهون مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های معظم این عزیزان است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها