نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر عامل پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه است

آیت‌الله «شعبانی» امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر را عامل پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه عنوان کرد و گفت: غفلت و کم‌توجهی به این فریضه موجب ایجاد آسیب‌ها و مشکلات در جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ - 08July 2024

امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر عامل پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با دبیر ستاد و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر همدان، با اشاره به اینکه اولین نکته در احیای امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با ظلم است، اظهار داشت: اگر بتوانیم این احساس مسئولیت اجتماعی را در جامعه احیا کنیم، جامعه به مرحله‌ای می‌رسد که در مقابل ظلم سکوت نمی‌کند.

امام جمعه همدان، امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر را عامل پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه عنوان کرد و گفت: غفلت و کم‌توجهی به این فریضه موجب ایجاد آسیب‌ها و مشکلات در جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه افراد نسبت به این موضوع دغدغه داشتند، بدون شک بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات وجود نداشت و این مشکل با نگاه و رویه‌ای درست حل و قابل‌جبران خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، همچنین با تقدیر از تلاش دبیر و اعضای ستاد احیای امرو به معروف، ابراز کرد: اولویت ما و معروف اصلی ما، توجه به خانواده است.

وی در پایان خطاب به جمع حاضر متذکر شد: نباید فعالیت‌ها و اقدامات در مجموعه باعث شود تا نسبت به خانواده خودتان غفلت بورزید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار