دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر همدان خبر داد؛

تدوین ۶۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان

«صابریون» گفت: به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان، ۶۵ عنوان برنامه تدوین شده است.
کد خبر: ۶۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 08July 2024

تدوین ۶۵ عنون برنامه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «میثم صابریون» دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر همدان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اقدامات این مجموعه، اظهار داشت: به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان، ۶۵ عنوان برنامه تدوین شده است.

وی یادآور شد: روز‌های این دهه با عنوان خانواده پایدار، جوانی جمعیت، نظارت همگانی، صیانت از حقوق عامه، فساد ستیزی، مردم محوری، قانون گرایی و آگاهی بخشی نامگذاری شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان با اشاره به اینکه از اول تا هشتم محرم با عنوان هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر و شعار نهضت حسینی و گفتمان زینبی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام با هدف ترویج این فریضه الهی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی در استان همدان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولان، دیدار با علمای استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و نشست مداحان و مبلغان شاخص با حضور نماینده ولی فقیه در استان از برنامه‌های شاخص هفته امر به معروف می‌باشد.

صابریون، با تأکید بر اینکه در راستای انجام مأموریت‌ها و وظایف، نگاه ستاد، نگاه جهادی با استفاده از ظرفیت موجود است، یادآور شد: تلاش ما بر تحقق فرمایشات و مطالبتان رهبر معظم انقلاب است که فرمودند مردم در عرصه احیا امر به معروف باید وارد  میدان شوند.

وی متذکر شد: زمانی می‌توانیم بگوییم به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم که این مهم ظهور و بروز پیدا کند که البته لازمه آن این است که با تمام شئون وارد عرصه شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار