مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان در همدان افتتاح شد

«برخوردار» از برگزاری مراسم رونمایی کودک «مهمانی آقا معلم» و همچنین افتتاح باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 08July 2024

باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان در همدان افتتاح شد«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت ادبیات کودک ونوجوان  مراسم رونمایی از کتاب  کودک «مهمانی آقا معلم» خاطرات سردار شهید «تقی بهمنی» شهید شاخص استان همدان باحضور نویسنده این کتاب «لیلا گودرزیان فرد» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین افتتاح باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان به مناسبت این روز، افزود: به طور حتم تربیت نویسندگانی در حوزه ادبیات پایداری کودک و نوجوان نقش موثری در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در بین این قشر دارد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم از نویسندگان و شاعران حوزه‌ی کودک و نوجوان با حضور مسئولان استانی تجلیل شد.

وی متذکر شد: این مراسم به همت مدیریت تاریخ و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس باهمکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار