رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

هوانیروز ارتش از مؤلفه‌های اقتدار دفاعی کشور است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: هوانیروز یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار دفاعی نظام اسلامی در نیروی زمینی همیشه‌قهرمان ارتش بوده است.
کد خبر: ۶۷۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 08July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین کنگره شهدای هوانیروز ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رزمندگان از جمله هوانیروز قهرمان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه‌های زیادی آفریدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: بی‌تردید هوانیروز یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار دفاعی نظام اسلامی در نیروی زمینی همیشه‌قهرمان ارتش بوده است.

وی گفت: هوانیروز ارتش نقش تعیین‌کننده‌ای در پشتیبانی‌ از خطوط مقدم در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و این از افتخاراتی است که در کارنامه هوانیروز ثبت شده و ما به آن می‌بالیم؛ اوج این افتخارآفرینی‌ها عملیات «مرصاد» است که در آن عملیات، حرف آخر را هوانیروز زد و ما این امنیت و افتخارآفرینی را مدیون هوانیروز می‌دانیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه حماسه‌های هوانیروز به نسل جدید منتقل نشده است، تأکید کرد: افتخارات هوانیروز باید نسل به نسل در جامعه بازگو و بیان شود تا همگان در جریان افتخارات هوانیروز ارتش در دوران درخشان دفاع مقدس باشند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به خدمات هوانیروز ارتش عنوان کرد: هوانیروز همواره در هنگام وقوع سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی در کنار مردم عزیزمان بوده است؛ همچنین هوانیروز خدمات زیادی به مردم عزیزمان در مناطق سخت‌گذر ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهدا در پیشگاه خدا از بالاترین عزت برخوردار هستند، افزود: اگر پرده‌ها کنار برود، همگان به جایگاه شهدا غبطه می‌خوریم که چرا شهید نشدیم. شهدا خود را فدای ارزش‌های برتر کردند که این ارزش‌ها شامل مکتب، کشور، ملت، ناموس و ولایت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به خدمات رئیس جمهور شهید آیت‌الله «رئیسی» خاطرنشان کرد: شهید رئیسی شبانه‌روز برای خدمت به مردم مجاهدت و تلاش می‌کرد و این خدمت صادقانه و بی‌منت موجب محبوبیت بالای او در بین مردم شده است. 

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها