حجت الاسلام شهیدی مطرح کرد

رهبر معظم انقلاب فرمودند"اگر مدافعان حرم نبودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود"

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اظهار داشت: ایشان در این دیدار خطاب به خانواده شهدای حرم فرمودند "اگر مدافعان حرم به سوریه نرفته بودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود".
کد خبر: ۶۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ - 26January 2016

رهبر معظم انقلاب فرمودند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین "محمدعلی شهیدی محلاتی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه صبح امروز شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیدار جمعی از خانوادههای شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته خبر داد.

وی افزود: در این مراسم برادر یکی از شهیدان مدافع حرم خدمت آقا رسید و به ایشان گفت برای من دعا کنید تا مانند برادرم شهید شوم و خانوادهام نیز راضی هستند اما مقام معظم رهبری فرمودند که شما بمانید و کشور به امثال شما نیازمند است.

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: در این دیدار خانوادههای 8 شهید مدافع حرم حضور داشتند. حضرت آقا در این مراسم خطاب به خانوادههای شهدا فرمودند فرزندان شما جایگاه ویژه و خاصی نزد خداوند دارند. اینان برای دفاع از ولایت و اماکن مقدس شیعه به سوریه رفتند و اگر اینها نرفته بودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار