هادی قاسمی:

پس از پایان طرح ولایت، راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی اصلی‌ترین ماموریت خواهد بود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: پس از پایان دوران آموزش تابستان طرح ولایت، راه اندازی کرسی‌های آزاداندیشی به عنوان اصلی‌ترین ماموریت در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۷۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ - 08July 2024

 به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «هادی قاسمی» مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در آیین افتتاح بیست و نهمین دوره دانشجویی آموزش مبانی اندیشه اسلامی که عصر امروز در مشهد مقدس برگزار شد گفت: امروز خوشحالم عرض کنم سال گذشته توفیق این را داشتیم ۱۰۰۰ نفر را در طرح ولایت آموزش بدهیم که این تعداد امسال به ۲۳۰۰ نفر رسیده است.

پس از پایان طرح ولایت، راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی اصلی‌ترین ماموریت خواهد بود

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ نفر از بچه‌های دانشگاه علوم پزشکی در عید نوروز در طرح شرکت کردند و ۲۰۰۰ نفر نیز در تابستان در دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

قاسمی ادامه داد: تجربه ۲۸ سال به ما آموخت باید یک چیزی به طرح ولایت اضافه شود و این ظرفیت عظیم باید ماموریت‌های بزرگتری در دانشگاه‌ها انجام بدهد.

وی گفت: با توجه به تاکیدات صدباره رهبر انقلاب در خصوص راه اندازی کرسی‌های آزاداندیشی و راه انداختن موضوعات اندیشه در دانشگاه‌ها، پس از پایان دوران آموزش تابستان طرح ولایت، راه اندازی کرسی‌های آزاداندیشی به عنوان اصلی‌ترین ماموریت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قاسمی افزود: شرکت کنندگان در طرح ولایت «رزمندگان جهاد فکر و اندیشه و صیانت از جغرافیای اعتقادی» در دانشگاه‌ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منطقی دارد که الان دیگر شعاع آن عالمگیر شده است، بیان کرد: وقتی از شیخ ابراهیم زکزاکی اهل آفریقا تا ادواردو آنیلی اروپایی بچه‌پولدار عاشق منطق انقلاب می‌شوند نامردی است بچه‌های حاج قاسم در دانشگاه‌های ما با این منطق فاصله داشته باشند.

قاسمی گفت: ماموریت خودمان را بست و گسترش این منطق اندیشه‌ای قرار دادیم که ان‌شاءالله در دستور کارمان هست بو ا جد و جهد دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: مسئله اندیشه موضوعی نیست که ما به راحتی از کنار آن بگذریم فلذا تمام توان خودمان را برای سربازی منطق جهاد تبیین قرار داریم که ان‌شاءالله بتوانیم موفق بشویم.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار