فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

حمایت از بانوان تولیدکننده مازندران در رویداد «فردخت»

سردار «مسلمی» از حمایت از بانوان تولیدکننده صنایع دستی و خانگی مازندران در رویداد «فردخت» خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ - 08July 2024

حمایت از بانوان تولیدکننده مازندران در رویداد «فردخت»سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران اظهار داشت: به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نمایشگاه محصولات و تولیدات صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی حاصل زحمات زنان بسیار خوب و ولایتمدار استان را در مجموعه مصلی ساری افتتاح کردیم.

وی افزود: حدود ۲۵ تولیدکننده صنایع دستی و غذایی و پوشاک ایرانی اسلامی در این رویداد فردخت حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: رویداد فردخت به منظور حمایت از صنایع دستی و صنایع خانگی حاصل دسترنج صنایع کوچک با حمایت بسیج سازندگی و بسیج خواهران در سطح سپاه‌های استانی در حال اجراست.

سردار مسلمی اضافه کرد: امروز توفیق داریم پیش رویداد فردخت را که برگزاری نمایشگاه کوچکی از همه آنچه که در استان مازندران داریم افتتاح شد.

وی ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه در این ایام مورد استقبال قرار بگیرد و پیش مقدمه‌ای باشد برای اینکه رویداد بزرگتری را به مرکزیت استان مازندران و همچنین در شهرستان‌ها راه اندازی کنیم تا شاهد این باشیم هم به بانوان و صنایع خانگی کمک کنیم و هم بتوانیم شرایط دسترسی به محصولات پوشاک ایرانی اسلامی برای خانواده متدین و افراد علاقمند فراهم کنیم.

فرمانده سپاه کربلا ایجاد بازار برای معرفی محصولات تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی را یکی از اهداف این نمایشگاه برشمرد که با واسطه‌گری و تسهیل‌گری تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار