برگزاری اردوی مشترک بین تیم‌های پنجگانه نظامی ایران، روسیه و بلاروس

سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردوی مشترک این تیم با تیم‌های روسیه و بلاروس خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 09July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «مهدی سرور» سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سخنانی اظهار داشت: مسابقات پنجگانه نظامی بین منتخب نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و هشت تیم از نیرو‌های مسلح فدراسیون روسیه و یک تیم از کشور بلاروس از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ تیرماه به میزبانی کشور روسیه برگزار شد.

کسب مقام دوم تیمی نیرو‌های مسلح در مسابقات پنجگانه نظامی کشور روسیه

سردار سرور افزود: با توجه به اینکه تیم فدراسیون روسیه جزء سه تیم برتر در رتبه‌بندی جهانی، در این مسابقات است، لازم شد که برای ارتقاء تجربیات و تبادل تجربه بین دو تیم با توجه به همسویی این کشورها، این اردو اول در کشور خودمان ایران و سپس با میزبانی تیم روسیه برگزار شود.

سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در بخش تیمی، کشور روسیه اول، منتخب جمهوری اسلامی ایران دوم و کشور بلاروس سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: این اردو زمینه‌ای برای ایجاد آمادگی برای حضور پرتوان و پرقدرت تیم منتخب نیرو‌های مسلح در مسابقات پنجگانه در مسابقات آتی است که مردادماه در کشور ونزوئلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها