فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

قطعات مورد نیاز بالگرد‌های هوانیروز در داخل ساخته می‌شود

امیر سرتیپ دوم «خاموشی» گفت: قطعات مورد نیاز بالگرد‌های هوانیروز ارتش در داخل ساخته می‌شود و در تلاش هستیم که با تداوم این روند در آینده نزدیک از دستاور‌دهای بزرگی رونمایی کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۰ - 10July 2024

امیر سرتیپ دوم خلبان «قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با تأکید بر اینکه هوانیروز در اوج قرار دارد، اظهار داشت: هوانیروز در سال‌های گذشته دستاورد‌های بسیار خوبی در حوزه‌های آموزشی، تعمیر و نگهداری و ساخت قطعات داشته و این روند تداوم یافته است. 

امیر خاموشی

امیر خاموشی با بیان اینکه روند ساخت قطعات در هوانیروز ارتش رو به پیشرفت است، افزود: قطعات مورد نیاز بالگرد‌های هوانیروز در داخل ساخته و هر روز بر تعداد آن افزوده می‌شود. در تلاش هستیم که این روند را را ارتقاء دهیم تا بتوانیم در آینده نزدیک از دستاور‌دهای بزرگی رونمایی کنیم.

وی با تأکید بر خودکفایی هوانیروز در حوزه تولید قطعات گفت: بیشترین نیازمندی در هوانیروز مربوط به قطعات مصرفی است که در مرکز «صنایع هوایی یا علی (ع)» ساخته می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان نخبه ایرانی هیچ‌گونه وابستگی به کشور‌های دیگر نداشته باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها